2016年10月1日 星期六

阿仔的暑期幼兒嬉水班

剛過去的暑假,我們幫阿仔報了屋苑會所和某泳會搞的幼兒嬉水班。一個鐘一堂,一星期兩堂,全期總共七堂,一班八個小朋友。課程簡介是籍著遊戲讓小孩產生對游泳的興趣及學習基本游泳概念。

這是他的第一個及今年唯一的暑期興趣班,其實單純地玩水唔駛搵人教,玩過一次小朋友自然會鍾意,我們主要為了兩個原因而報讀這個課程。

嬉水班相片-1
被教練拖著的那個是我的仔仔

上嬉水班的原因及成果


阿仔喜歡玩水,一年前兩歲幾我們已經和他去泳池玩。在嬉水池他會自己走來走去咁玩,但他不願意穿著任何游泳工具,例如水泡、浮板及手袖等。如果去較深水的地方,他必定如樹熊般緊抱著我。

第一個參加嬉水班的原因,就是希望他籍著教練的指導和群眾的影響去增加信心,建立安全感,令他願意穿上泳具,自己安全落水玩。

這個目標在第一堂一開始便立即達到。平時怎樣也不肯使用的手袖和浮板,一上堂便願意乖乖的使用。可能因為見到其他同學仔都係咁樣,亦可能他知道這些是他當時唯一可以倚靠的工具。

第二個原因是陪養游水的興趣。阿仔似足我們,氣管超級弱,轉天氣必定咳。我們希望可以令他愛上游水,增強肺部及氣管功能。這個希望也總算達到,課程完結已經一個多月,他閒時也會自動提出希望繼續學游水。

嬉水班相片-2
起雙飛,估佢唔到,效果竟然唔錯

上堂情況嚇破細膽家長


講下上堂情況,課程簡介是籍著遊戲讓小孩產生對游泳的興趣。我們幻想是幾個小朋友穿著水泡玩下水球水槍之類,點知現實中的課程是完全沒有遊戲成份的。第一堂熱身過後便是在池邊學習踢水,之後便是拿著浮板作一些短距離游泳,教練一個睇八個,作有限度照顧。那個位置水深一米半,我個仔就剛好一米高,我們真係睇到嚇破膽。

話雖如此,孩子發展的可能性真係無限,第二堂阿仔已經可以拿著浮板踢水游來游去,甚至可以控制前進方向。在隨後的課堂,游水的距離會增加,教練亦會讓他們感受浮在水上的感覺,亦有學習在水中呼氣。班中有些較年長的同學,教練會教他們自由式的手部動作。

嬉水班相片-3
八掛仔仲有閒情去偷望其他人

事前早作最壞打算


讓一個只有三歲的小男孩去參加游水班,其實都幾進取,事前亦有問過阿仔的意見,他願意我們才為他報名。我們亦早作最壞打算,不強求不強迫,如果上堂時情況有異或他表現反感,便放棄餘下的課堂。

事後回顧,效果都算幾好,雖然當我們一起游水,他便變回樹熊,但起碼願意穿上手袖,有些時候可以自己拿著浮板游幾步,已經是一大進步了。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

如果想最快睇到我的新文章,請Like半桶水爸爸的Facebook專頁或以RSS feed追蹤半桶水爸爸

12 則留言:

  1. 如果係姐姐教會唔會大人細路都開心啲:)

    回覆刪除
  2. 非常好!支持繼續講小孩歷程。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持。呢度係爸爸blog,一定會繼續講小孩的事情。

      刪除
    2. 我都想改名做“森而爸爸投資博客”講下兩個細路。

      刪除
    3. 好呀,親子blog多數係媽媽寫,比較少由爸爸角度寫既。其實父母諗既野會唔同,關心小朋友著眼點會唔同,平時興趣亦都會唔同。

      刪除
  3. 個泳池幾靚, 如影番幾個後生女(18-25)在禧水更好!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 週末下午先有後生女,平日得阿伯阿婆和大隻佬教練教水。

      泳池係幾靚,但海邊好大風,無太陽凍到震

      刪除
  4. 而家學游水的設備好得多,背住個"書包",唔會沉下去。

    想當年學游水,乜設備都無,只係教練拉住,就不斷要向前游,飲下不少泳池水!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,那些“書包”真係好方便,又唔怕阻手阻腳。

      飲泳池水就難免架啦,希望無俾人加料啦

      刪除
  5. 阿仔啱啱都報左泳班,自己教真係教唔掂,一放手就驚,始終要比人教。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋天先開始學?係室內池學?

      我自己游水唔叻,預左俾人教,姿勢會學得好d

      刪除