2016年10月16日 星期日

由懷孕至生產的醫療開支和選擇私家醫院的原因

首先多謝大家係上一篇文章的祝福,我會努力做個好爸爸!

當日成立呢個blog,一直希望多寫有關家庭及理財上的事,現在借著阿女出世這個機會,便分享一下我們在由懷孕至生產過程在醫療上的開支,最後會講下選擇私家醫院的原因。

我要強調,在香港的公立醫院生小朋友是絕對沒有問題的,不論對媽媽和小孩,都是絕對安全和可靠,醫護人員亦十分專業。重覆講多次,在香港的公立醫院生小朋友是絕對沒有問題的。

醫院的產房
醫院的產房內有左中右三間細房,2013年生阿仔時在左邊的房間,
今次生阿女在右邊,問老婆駛唔駛試埋中間,
佢好肯定咁話,絕對唔駛!

好,講錢先。

開支總結


項目金額所佔百份比
分娩費$30,00045%
醫院$22,00033%
產前檢查$8,40013%
兒科醫生巡房$4,8007%
保險$7601%
總數$65,960100%

生產收費


我們選擇了仁安醫院的自然分娩套餐(半私家房),一大一小四日三夜醫院收費$22,000。替太太接生的是霍詠儀醫生,一直以來也是找她作產前檢查的,分娩費$30,000。兒科醫生巡房費$4,800。

我們在入院時亦買了安心分娩保障計劃和寶寶安心保障計劃,這是承保太太在生產時出現併發症或孩子出生後需要特別照顧的額外支出,各$380。萬幸,用唔著這兩份保險。

醫院條數大拿拿幾萬蚊,當然要搵下信用卡簽賬優惠。早前俾按金用了一張信用卡,而家埋單再用另外兩張卡分開俾,總共可得到約等值兩千元的現金回贈和現金劵,省回大約四個幾巴仙。

點解開名?係咪賣廣告?


老實講,我真係有諗過唔開名,反正我並沒有任何得益,醫院和醫生亦唔會多謝我,仲可能唔鍾意我公開價錢﹝其實去官方網頁或打個電話都睇到問到﹞。但畢竟今次已經係第二次使用,第一次用完覺得幾好,再幫襯都仲係覺得幾好,真心推薦一下,其實都好合理。

好簡單咁講,在兩次懷孕過程,當中也確實遇到過不少不如意的事,我也和老婆開玩笑,可以試既都比佢試哂﹝但係似乎佢唔係咁想回應我呢個玩笑﹞。霍醫生一直也抱著樂觀的心態面對我們,在分析事情的同時亦不斷強調情況並不壞,總是能夠令天生比較緊張的老婆放鬆下來。

醫院位處大圍的邊陲,環境確實唔錯。另外病房內的空間亦充足,即使犯規一次過讓四五個家人一起探訪亦未見擠逼。以休息環境來說,真的不錯。

產前檢查收費


香港政府對本地居民在生育方面的支援很好,免費提供唐氏綜合症測試(照頸皮)、妊娠性糖尿測試(飲糖水)、乙型鏈球菌拭子普及篩查(B鏈)及數次在醫院及健康院的產前檢查,產前產後隨時有問題都可以約健康院查詢。

另外我們在私家醫生進行了八次產前檢查,每次$800,總共$6,400。因為沒有被政府選中,我們在進行了一次結構性超聲波,$2,000。

公立醫院絕對安全,點解揀私家?


我們選擇私家醫院,純粹是因為在經濟許可的情況下,希望讓老婆在產後的這幾天有更好的休息。懷胎十月真係唔簡單,小朋友出院回家之後對媽媽的身心消耗亦只會更大。在私家醫院的這幾天,太太起碼有幾晚可以安睡,可能係未來一兩年內最舒服的日子。

我自己有一個感覺,在懷孕到生產這一個過程,生產那一刻是這個過程的最高位,張力最強。然後在太太和BB住院的這數天,便是一個回氣,讓大家有一個空檔調整一下心情,進入漫長的湊B生涯。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

這是你的第一次到訪嗎?由這裡開始認識我們吧。

想最快睇到我的新文章,請Like半桶水爸爸的Facebook專頁或以RSS feedEmail接收半桶水爸爸最新文章。

22 則留言:

  1. 再次恭喜,這篇文章講出生仔應該都要納入理財計劃中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝塘人兄。無錯,生仔係一連串生理、心理及理財上的家庭計劃,我呢度講既只係第一步。

      刪除
  2. 池某覺得公立醫院也很好,當然那是指SARS前後香港出生率極低又未有雙非孕婦來搶床位的年代,在公立醫院可以一個產婦霸一間雙人房。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來有試過呢種“淡季”?

      咁如果那些護士醫生不是被瘋狂加班,他們也不會這麼燥底的。

      刪除
  3. 哈哈, 我兩件都係公立生.

    好彩無乜自由行, 生產過程順利.

    老婆用左慳番黎0既錢去激光脫毛...

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果一切順利又生得快,生產呢一步又分別不大既。之前生阿哥時老婆係醫院痛了廿個鐘,便很確切地感受到私家的服務。

      刪除
  4. 恭喜哂Mike兄!好的醫生真是可遇不可求。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Cherry,係呀,人夾人,可遇不可求。

      刪除
  5. 我兩個細路也是私家醫院出世,因我老婆選擇開刀,唔順生。
    有相信的醫出操刀的確少D擔心,多份安全感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 開刀要考慮既野又再多d,始終唔係一個小手術,最緊要俾老婆安心。

      刪除
    2. 自選開刀就必然私家

      我有朋友因為身體狀況,公立開刀,佢都覺得幾好

      刪除
    3. 恭喜你,有個女兒真係好sweet。

      刪除
    4. 多謝R兄,現階段都係要受下照顧初生嬰的苦與樂

      刪除
  6. 我兩個都係公立醫院生,一來冇打算開刀,二來聽講私家如果發現個bb有問題就踢返你去公立,感覺私家冇事就只識賺錢,有事就不負責任。

    回覆刪除
    回覆
    1. //聽講私家如果發現個bb有問題就踢返你去公立

      呢樣係真,其實唔單只生仔,好多情況都係嚴重就返政府。私家最大優點係服務較好和較適合休養。

      刪除
  7. 呢間野生仔可能幾好,因為李老板媳婦生仔專用,應該唔太差,其他就不敢恭維,我亞哥做泌尿科小手術變大手術,手尾好長,上次係去威院的救護車問過資深救護員,佢話如去私院,應該去法國醫院或浸會,有得選擇的話,儘量避去仁安!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老老實實,我真係唔識人試過係仁安做其他手術,識親都係生仔...

      刪除
  8. 恭喜Mike兄, 多謝你既資訊, 好有用!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝ST兄。

      寫blog無非都係想將自己覺得好和有用既野分享俾人,多謝欣賞。

      刪除