2016年10月24日 星期一

父子遊馬灣大自然公園

老婆坐緊月要閉關,但我們唔想錯失秋天郊遊好時機,在八號風球後的一天我們兩父子便去了馬灣大自然公園。大自然公園屬於馬灣公園免費的一部份,好多人都將馬灣公園和挪亞方舟劃上等號,其實大自然公園更早落成。

公園內滿佈呢隻公仔的路牌,阿仔都忍唔住問佢係度做緊咩

馬灣這地方很適合無車的我們,坐船和專線巴士都很方便。為了增加阿仔的樂趣,我們選擇了由荃灣坐船前往(以往班次較密,現在只剩一日三班)。當船隻經過汀九橋橋底時,他表現得甚為雀躍。

落船後需要行經一條林蔭大道,感覺甚為舒適

大自然公園是一個向公眾開放的免費私營公園,在香港比較少見(背後的利益關係,請自行搜尋)。和一般郊野公園比較,這裡的面積並不算大,只是一座小山以不同路線劃成多個區域。可能因為是私營的關係,路線設計得十分好行,適合小朋友和長者。

全公園都是木板路,非常好行

汲水門大橋和(應該係)扮一隻鳥的藝術品

對行山人士來說,這裡的程度十分小學雞。我個人認為這裡作為培養小朋友行山興趣的一個起步點卻很合適,安全易行,沿途都有有趣的東西觀看。作為家人老少散步地點亦不錯,兩個小時內可以行完所有景點。

樹幹製造的椅子,長出菇來,夠膽坐嗎?

今天的花費很少。船票大人$12,小童$6,計埋坐巴士去荃灣,交通費約$50。食了兩塊冰菠蘿,一杯雪糕和兩串魚蛋,約$30。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

如果想最快睇到我的新文章,請Like半桶水爸爸的Facebook專頁或以RSS feed追蹤半桶水爸爸

22 則留言:

  1. //兩個小時內可以行完所有景點
    啱我!

    回覆刪除
    回覆
    1. Micheal兄成年人行得快,可能一個鐘都唔駛

      刪除
  2. 呵呵,唔知張天然磨菇櫈是否有毒的呢:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔知,我同阿仔講摸到野菇會可能中毒,佢起碼問左我半個鐘咩叫中毒...事後我諗佢應該係鍾意睇我扮中毒個樣...

      刪除
  3. 遊大自然絕對對小朋友有益處 !
    我以前在荷蘭在仔女小時, 幾忙都好, 星期日會帶佢地行公園 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾小朋友觀察大自然在不同時間的變化,十分有趣

      刪除
  4. 等我下次一家去下先.

    有機會再推介下小學雞效遊路徑...

    因為小弟驕生慣養, 也是小學雞級數.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無問題,呢條絕對係小學雞之最。

      之前有檔小食享係山頂位置,可以食雪糕,而家無左勁可惜。

      刪除
    2. 咁而家呢條路有小食食嗎?

      刪除
    3. 有。公園入口有檔小食,我個冰菠蘿都係個度買。碼頭對出都有7仔和超市

      刪除
  5. 兩父子單獨相處,去邊處玩都好開心。 有時我都鍾意1對1同個細仔出街,佢果刻特別乖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得小朋友愈多人睇住愈鍾意作怪,佢知道得一個大人個陣特別合作

      呢排放侍產假可以帶阿仔番學放學,真係超happy

      刪除
  6. 帶一個出街大家都好有滿足感,帶兩個就煩了,邊個拖左手邊個拖右手都要爭,邊個坐左邊邊個坐右邊又要爭...

    回覆刪除
  7. 除左bb果陣,一直未試過同阿仔單對單游公園,唔知佢而家仲肯唔肯......

    話時話,比錢果部份去過,免費反而未,好似免費仲好玩啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實通常好多時都係一家人咁去街,係今次老婆坐月先有咁既機會

      比錢果部份有遊戲玩,免費呢面就大自然自己睇

      刪除
  8. 回覆
    1. 哈,我諗掂到無害既,食左就唔知

      刪除
    2. On Weng兄住係馬灣?好地方呢

      刪除
    3. 我住深井,係你對面,係屋企唔係好覺飛機聲,係街就聽到

      刪除