2016年10月26日 星期三

我的信用卡回顧 2016

半桶水爸爸好鍾意貪小便宜,信用卡迎新這些小恩小惠就完全擊中我這類人。有見信用卡愈來愈多就快逼爆銀包,所以特別發起這個信用卡年結,整理一下手上的信用卡,取消無用的信用卡,順便記錄我的信用卡使用心得。

2016 信用卡

手上的信用卡


信用卡保留/取消備註
匯豐 Signature保留3.6%飲食回贈,其他消費1.6%回贈。另當提款卡使用。
花旗保留外賣KFC。另當提款卡使用。
大新 One+保留1%回贈。作後備卡。
恆生 城大保留第一張卡的情意結
富邦保留台灣簽賬10%回贈,日本韓國簽賬4%回贈。
渣打 亞洲萬里通保留今年新開,已賺迎新。
星展 Compass保留今年新開,已賺迎新。
Aeon取消無價值,可cut。
建行 銀聯取消無價值,可cut。
上商取消無價值,可cut。

迎新優惠的取向


基本上我是先有消費需要,才在市場中找尋信用卡迎新優惠的。星展那張便是為了找醫院條數,渣打那張是為了送禮物給老婆。

現金回贈和飛行里數的選擇


一定係現金回贈優先,超市現金劵排第二,飛行里數排位最低。我承認如果識得儲和運用得宜,賺飛行里數會比現金回贈更抵,但我的選擇主要有兩大原因。第一是我一家四口,即使只計兩位成人,要賺夠兩張機票並不容易,更何況是四位。

第二是我們一家近年也使用了多次廉航,即使帶著小朋友也感覺良好,將來會繼續使用,最重要是班次時間和地點適合,飛行里數對乘搭這些廉航的幫助不大。如果搞到要一家人分開唔同班次,我個人認為並不值得。

2016總結


除了滿足迎新條件和店舖指定優惠外,消費首選是匯豐Signature。因為唯一一張銀聯卡將被取消,會留意市面那一張銀聯卡迎新最佳,以作備用。

備註

以上信用卡條款及優惠只屬我的個人經驗,並不代表任何發卡機構,有興趣者請自行找尋相關資料。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

如果想最快睇到我的新文章,請Like半桶水爸爸的Facebook專頁或以RSS feed追蹤半桶水爸爸

21 則留言:

  1. 我主力用兩張,一張滙豐,一張恒生。恒生去惠康辦貸用,其次就係用恒生卡交滙豐卡條數,賺盡免息還款期。

    回覆刪除
    回覆
    1. 恆生卡找匯豐卡數有無得儲分?

      刪除
    2. 咁可以遲還一個月都唔錯

      刪除
    3. 教啱日子,有大約100日免息還款期。

      刪除
    4. 咁真係幾好,運用得宜可以幾好用

      刪除
    5. 其實係我唔想開支票,又唔想間間行都有個戶口,一張卡搞掂方便理財。

      刪除
    6. 我多數用pps找卡數,最後全部卡都係扣番落同一户口

      刪除
  2. //用恒生卡交滙豐卡條數//

    居然有呢招?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大約半年之前,係可以用匯豐卡找建行銀聯卡,賺哂兩邊分,但而家無得咁玩了

      刪除
  3. 如果是在沒有大貓visa signature 優惠的商戶消費,我會傾向用0.5% rebate 的美帝銀行debit card,即時過戶算數,rebate % 比儲分更多,反正還款期賺唔到息。唯一要注意的是戶口要有足夠錢,唔好影響其他自動轉帳就得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認同直接現金回贈最方便實際,未有匯豐signature之前,我主要用大新one+,佢個個月自動現金回贈1%,好方便。

      刪除
  4. 請問HSBC VISA SIGNATURE 是否需要付ANNUAL FEE?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我申請個陣免首年年費,而家匯豐網頁無提,最好打去問清楚收費先出卡。

      刪除
    2. 理論上有年費,但可以Waive,過程全自動,你打去customer service hotline,電話錄音有個選項係「豁免年費」,按鍵就搞定,全程無人接聽 sell 嘢, 非常方便.

      刪除
    3. 多謝魔術師兄提供資料

      刪除
  5. 十張卡,勁!Mike 兄,有興趣知你個銀包有幾漲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,實不相暪,其實當中有五張平時唔拎出街

      刪除
  6. 原來滙豐張卡幾好wow,等我都申請返張先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我變相做左宣傳,最衰佢無得玩推薦。

      言兄入伙應該好多野買,可以食唔少迎新

      刪除