2020年1月31日 星期五

我們一家四口在2019年的開支

以下是我們一家四口在2019年的家庭支出。每個家庭的情況都不同,也希望給各位一個參考。


稅:$7,850

低收入家庭才能交這麼少稅。這裡並沒有使用任何特別的扣稅技巧,只是正常的夫婦及子女免稅額、強積金供款扣稅和數百元的捐款扣稅。大眾常用的父母免稅額及按揭供款免稅額也沒有使用。

保險:$17,402

老婆同我有Term life。全家依賴我公司醫療同埋top up plan。旅遊保險次次買,兩大兩小買家庭plan好抵玩。還有家居保及火險。

MPF:$18,000

每月千五,這算是基本支出吧。自願性供款?不了,除非公司有配對供款才值得考慮。提提大家,僱員部份供款可以半自由行轉去心儀的強積金管理公司,算是無選擇下的選擇,留意空窗期

各種費用:$33,028

上網、電話、水、電、媒、管理費、地租及差餉。

旅遊:$63,079

全家關西八天、全家宜蘭五天及一次老婆首爾四天。多謝老婆搵咁多物超所值既機票同住宿。

小朋友學費:$74,024

七個月幼兒班學費(阿女升K1後免費)、音樂、游水、足球、芭蕾舞等。

按揭:$126,458

又轉按了,換樓之日遙遙無期。

娛樂、飲食、交通、日用品、家用及未能分類:$383,554

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

這是你的第一次到訪嗎?由這裡開始認識我們吧。

想最快睇到我的新文章,請以RSS feedEmail接收半桶水爸爸最新文章。

26 則留言:

  1. 加埋都成 70幾萬, 唔計供樓約60萬, 支出不少啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一家四口差不多啦,好多地方都已經好慳架喇

      刪除
  2. 連繳交稅金都寫出來, 不怕別人倒推你的薪金嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有諗過呢點,不過無咩所謂啦,反正我就係入不敷支

      刪除
  3. 我今年暑假旅遊未知去邊,舊年去左美國,今年小朋友話去日本,但計過預算,四人家庭,一人一萬,加埋雜費,都要5萬,有冇好建議可以平D呢?因未去過日本,可能先去較現代的東京,你哋去關酉,嗰度比東京係唔係平d呢?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 東京機票飲食往宿消費都好貴,其他地區會平D,關西、九洲都好適合小朋友,東北同四國就比較鄉郊,北海道就好多強國人。

      我四月會去沖繩,始終都未有勇氣同小朋友坐長途機衝出亞洲,當然價錢都係一大考慮。

      刪除
  4. //娛樂、飲食、交通、日用品、家用及未能分類:$383,554//
    未能分類平均1個月3萬多喎!大數是什麼呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係各式各樣既消費,飲食同交通係經常性比較大既支出,另外仲有一些一次性大開支,例如派置傢俬或特別喜慶節日

      刪除
  5. 好耐無見,多謝MIKE兄真誠分享,收支記錄對財務計劃真的很重要,我上一年太忙都做得好差,今年係時候要做返好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好夢兄,時間唔夠便盡量想辦法把操作簡化吧,大家一起努力!

      刪除
  6. 謝分享。
    這跟我一家三口另加工人的支出差不多,相信是一般香港家庭的寫照。
    另外請問這包括兩夫妻的個人支出嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 別客氣

      已經係全部支出架喇

      刪除
    2. 四人家庭來講算相當合理了

      刪除
    3. Hello Jenny,係呀,已經係正常既消費了,無特別太刻意去慳住用,只係應駛得駛。

      刪除
  7. 回覆
    1. Hello Tom, 歡迎回歸blog 界,點解轉左寫英文既?

      刪除
    2. 我打中文好慢,自己又懶,所以寫英文 :)

      刪除
    3. 肯堅持去寫已經好好架喇,加油

      刪除
  8. 能力愈大責任愈大,Mike兄加油呢👍

    回覆刪除
  9. 小朋友學費佔好大支出
    栽培小朋友,真係唔容易

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地算少架喇,上星期同一個朋友傾開,佢一個小朋友既學費同我兩個都差不多。。。

      刪除
  10. 好多兩公婆加埋都無70個年薪。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都無,真正入不敷支既低收入家庭。剛剛收到稅單,新稅基底下,今年交既稅更少!!

      刪除