2020年3月5日 星期四

信用卡現金回贈2020攻略

上文講家庭開支,大家應該可以看到我們日常開支甚大。適當利用信用卡消費,可以賺取回贈,稍為幫補一下。


上一次在這裡談論信用卡已經是2016年,事隔三年半,也是時候翻炒一次這話題。

先講我現在的選擇,括號內為現金回贈比率。

餐飲 > HSBC Visa Signature (3.6%)

超市、個人護理、電器 > 老婆 HSBC Visa Signature (3.6%)

八達通 > 安信 Earnmore (2%)

其他最紅簽帳類別 > HSBC Visa Signature (1.6%)

外幣 (如果一季簽帳多於三千元) > HSBC Visa Signature (3.6%)

外幣 > Citi Cash Back (2%)

網上 (如果一季簽帳多於三千元) > HSBC Visa Signature (3.6%)

網上 (銀聯) > 安信 Earnmore (2%)

手機支付、其他 > 大新ONE+或Citi Cash Back(1%)

基本上我而家只會帶一張卡出街,明眼人就會睇得出係邊張,另加八達通同埋手機支付。網上消費通常係屋企,就可以視乎情況用其他卡。

對於現金回贈還是飛行里數,我的選擇和三年半前一樣,直接引用舊文吧。

一定係現金回贈優先,超市現金劵排第二,飛行里數排位最低。我承認如果識得儲和運用得宜,賺飛行里數會比現金回贈更抵,但我的選擇主要有兩大原因。第一是我一家四口,即使只計兩位成人,要賺夠兩張機票並不容易,更何況是四位。

第二是我們一家近年也使用了多次廉航,即使帶著小朋友也感覺良好,將來會繼續使用,最重要是班次時間和地點適合,飛行里數對乘搭這些廉航的幫助不大。如果搞到要一家人分開唔同班次,我個人認為並不值得。

2019年我申請左東亞Visa Signature卡,攞完迎新加上BEA DAY變質,已經完全唔吸引。另外我亦取消左幾張信用卡,取回清白之身等機會攞迎新。

大家有沒有甚麼消費秘訣,請留言交流一下。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

這是你的第一次到訪嗎?由這裡開始認識我們吧。

想最快睇到我的新文章,請以RSS feedEmail接收半桶水爸爸最新文章。

12 則留言:

  1. 多謝分享。
    我都係兩張HSBC VS信用卡,一張賞家居,一張賞餐飲。水電煤賬單及差餉,小額消費比如便利店,用支付寶或者WECHAT或者PAYME,綁定渣打AM卡儲里程數。
    最近有申請多一張HSBC Red信用卡用來網購,有4%回贈,回贈沒上限及不需要每季刷夠3K.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,我哋兩張VS既選擇相同,哈哈哈,應該係大路之選。手機支付我綁左大新ONE+同Citi Cash Back,渣打我等緊回復清白之身。我網購唔多,未足夠吸引我去申請多張RED,雖然佢真係唔錯。

      刪除
    2. 小弟也是兩張VS, 哈哈!

      刪除
    3. 最方便係附屬卡可以有唔同既最紅分派。。。

      刪除
  2. Online 我都係用 HSBC Red (4% rebate, no limit), Apple Pay 用 BOCHK Sogo Visa (5% rebate, max $100/month), Alipay WechatPay 銀聯用 BOCKHK 大媽卡 (4% rebate, max $100/month)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝分享,Red做網上交易真係吸引。。。我綁定手機支付主要做增值/轉帳賺回贈,中銀唔包呢類交易,所以我只係綁左兩張得1%既卡落去。

      刪除
  3. 謝謝分享!我長期只用張Citibank MasterCard 🙈

    回覆刪除
  4. 現在支付寶/payme/oepay的限額己經愈來愈少,賺回贈的動力已經細了很多。

    為左懶得用腦,帶出街的咭通常是earnmore,至少食2%,小額也用是連了earnmore的八仔,雖然手機支付方便,但有時又要怕網絡問題又要等好煩。

    Red也很好,用來做港紙網上交易一流,又係唔駛用腦之選

    回覆刪除
    回覆
    1. 師姐你好,每月轉帳增值賺回贈既吸引力真係愈來愈細,而家幾個app加埋一個月都無一百蚊回贈。。。

      Earnmore真係好方便,全部交易肯定有2%回贈,八達通俾錢亦比手機快很多,銀聯去外地簽帳仲要免手續費

      刪除
  5. 我都係兩張VS,此終整體佢比較屈機。中銀i-card係平民卡,電子支付或交電話費都有10倍積分,但有上限,所以我可黎比D細數如7仔買嘢。另外,可以留意下唔同支付方式的優惠,好似BocPay去OK便利店買$25減$10,抵到爛。如果月供股票,中銀仲可以信用卡儲積分。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝夢想兄分享,匯豐Signature真係整體優勝。Boc Pay或者銀聯都有買$25減$10,呢類燒錢式優惠好變態。

      刪除