2016年10月31日 星期一

父子遊三棟屋博物館

老婆坐月,費事老婆要對住一大兩小三隻馬騮搞到產後抑鬱,週末繼續同阿仔二人遊(上星期去了馬灣大自然公園)。

原本只係去荃灣圖書館,靈機一觸問阿仔有無興趣睇下舊陣時人們怎樣生活,佢又一口答應,所以我們便行去位於荃灣港鐵站另一邊的三棟屋博物館。




三棟屋原是一條有二百多年歷史的圍村,於1981年列為法定古蹟;重修成博物館後,於1987年正式開放讓市民參觀。博物館的面積約2,000平方米,建築佈局有如棋盤,左右對稱,中軸線上分別建有前廳、中廳及祠堂;兩旁分別為四間獨立的居室,左右及後排的橫屋把整個村莊圍攏起來。(轉載自博物館官方網站

三棟屋博物館交通十分方便,港鐵站步行前往只需五分鐘,附近亦有巴士和小巴總站。

喜出望外,阿仔對不同的耕作工具和舊式煮食工具都很有興趣。這裡很多物品阿仔也從未見過,其中一間展覽室的展品是可以親手試玩的,好像石磨和風櫃,便讓他玩得不亦樂乎。



因為天色轉差,我們玩了一小時便離開了。大家有機會可以行埋背後的三棟屋花園或遠少少的城門谷公園,那兒有很大很漂亮的荷花池。

我們在星期六下午參觀,現場所見有大約十個家庭在此參觀,小朋友在有如迷宮般的博物館內走來走去,似乎甚為開心(怪獸家長請注意,博物館內橫巷小路甚多,地面設計亦高低不一,讓小朋友任意跑動實屬危險)。





---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

如果想最快睇到我的新文章,請Like半桶水爸爸的Facebook專頁或以RSS feed追蹤半桶水爸爸

6 則留言:

  1. 親子遊真係樂無窮~有哋地方,如非有小朋友的話,基本上一個人/couples是很少去的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為地點就腳,我都見到有幾對情侶...其實我未有小朋友之前都同老婆去過幾次。

      刪除
  2. 小朋友對博物館感興趣很難得,池某的化骨龍只好科學館,討厭其他博物館。

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要原因係有新玩意,那些蚊帳、石磨和風櫃,佢根本從未見過,有得拎上手玩自然覺得有趣

      科學館應該大部份小朋友都鍾意,我個仔對曆史博物館就無咩興趣,可能唔鍾意個度燈光偏暗。

      刪除
  3. 去啲咁正經既博物館阿仔一定攪破壞,都係留返學校帶好啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我只是俾阿仔逐間逐間房睇,佢見到有興趣就任佢玩,我都估唔到佢可以玩咁耐

      刪除