2016年10月14日 星期五

家庭新成員

早前在阿仔的開學文章中提過,幾星期後他便會遇到另一個轉變。這個轉變終於在十三號的零晨時份發生,他正式成為哥哥了。

非常感恩,生產的時間和過程都很順利,母女平安。

老婆當然係超級痛,幸好受苦的時間並不長,入院至出世只係三個鐘,相比生阿仔時痛左廿個鐘分別很大。最大分別是老婆的精神狀況,上次生到昏迷,今次生完之後係精神到訓唔著(雖然已經係零晨四點)。

正如所有事情一樣,老婆的功勞最大,辛苦哂老婆。

右邊係阿仔嬰兒時期的玩具,左邊係新買俾阿女的
右邊係阿仔嬰兒時期的玩具,左邊係新買俾阿女的

講下阿仔,因為老婆是全職媽媽的關係,陪伴阿仔最多就係媽媽。好大膽咁講,佢哋應該從未試過分開多過十二小時,食飯訓覺玩耍最佳伴侶。今次入院生女,四日三夜,只能夠作有限度見面,我哋一直視為一大挑戰。

幸好,阿仔好生性。由媽媽入院至今,只係昨晚訓覺前叫嚷了幾次好掛住媽咪,一直都好合作,在醫院探媽媽和睇妹妹都好乖。原本仲擔心佢唔肯和媽媽說再見,結果佢昨天都好乖咁跟我走。

阿仔,你真係長大得好快啊,快過我們的預期很多呢,爸爸媽媽真係好唔捨得。

最後先講呢篇文既主角,我的小公主。爸爸老早就決定了要把妳養成一個公主了,但似乎妳也不是善男信女,一出世便爆喊。我知,趁妳訓緊覺時逼妳出來,發下小姐脾氣都好正常。但妳真係好有性格,在第一次睇BB的時候,其他BB都係訓覺甜美樣,妳就無時停,仲轉走個頭唔俾人睇。

點都好,爸爸對著這個前世的情人,就一定係心軟架啦。

在親子時間,抱了妳十五分鐘,妳全程眼仔碌碌咁望住爸爸媽媽,真係好可愛。可能我當時個樣太幸福,老婆在隔離都忍唔住話,下世輪到我抱住佢了。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

如果想最快睇到我的新文章,請Like半桶水爸爸的Facebook專頁或以RSS feed追蹤半桶水爸爸

22 則留言:

  1. 恭喜哂,會否打算成立足球隊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 加埋哂d表哥表姐都有機會既,自己就唔駛啦

      刪除
  2. 恭喜哂Mike兄!祝小公主愈大愈靚、健康快樂:D

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 多謝魔術師兄,我呢個怪獸家長仲有慢慢長路要走呀

      刪除
  4. 恭喜恭喜。
    一男一女係好配搭,唔會妒忌,唔會打交。

    回覆刪除
  5. 照顧兩個真不是易事呢, 希望兄妹可好好相處. Mike兄真幸福, 有美好家庭~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Joseph,承你貴言,希望兩兄妹能夠和睦相處

      Joseph兄單身也有單身的快樂,大家選擇和時期的不同而已

      刪除
  6. 前世情人梗係識冧你!恭喜恭喜!

    回覆刪除
  7. 恭喜!
    祝哥哥快D學識做個哥哥~!!! 咁就輕鬆好多喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝70兄

      哥哥呢兩日既表現真係超級好,勁生性,我同老婆都話一定要記住錫佢多d

      刪除
  8. 恭喜恭喜!歡迎加入「好」字家庭,妹妹有阿哥教,通常成長會快啲,好快識行識走,以後買玩具記得一買買兩個。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝森而兄,黎緊大把野要跟你學。

      我哋都有同阿哥講,第日阿妹咩都學哂佢,佢勁興奮,話要教阿妹轉身,行路,講野。

      刪除