2020年1月11日 星期六

半桶水基金2019第四季季結

半桶水投資基金2019年全年每單位計上升14.17%,稍稍突破左四月底既歷史高位。

簡單坦白講,無技術可言,上升下降都係跟大市,好嘢入得遲,衰嘢走得慢。


在業績公佈後終於將剩下的維他奶(345)全部賣出。每股盈利個位數增長配搭四十倍市盈率,有緣再會。

增持恒生銀行(11),組合內非理性地多本地股,不解釋。

招商銀行(3968)成為最佳股票及倉內最大持股,全年升幅達39.55%!表現最差的則為大快活(52),全年下跌24.24%!

半桶水固定收益基金全年每單位上升5.70%,全年最高位為六月底的上升9.26%。

以百分比計,基金內升幅最大為AT&T Inc. 5.625% Global Notes due 2067(TBC)這隻ETD,升幅達18.22%。而跌幅最大則為冠君產業信託(2778),下跌4.3%,本地甲級商廈同商場無運行,大家有目共睹。

派足一年本金的Guggenheim Strategic Opportunities Fund(GOF)火燒聖誕樹的Mapletree North Asia Commercial Trust(RW0U),兩大持股的不振,大大拖低了我們的表現。

GOF狂派本金及持續不槓桿實在令人難以忍受,需要分散一下資金。在十二月買入了Guggenheim Credit Allocation Fund(GMM),很多網友也介紹了這隻CEF,不重覆。(一月寫這文章時已賣出三分之二的GOF)

Deutsche Bank Contingent Capital Trust V TR PFD SEC 8.05%(DKT)被贖回,很可惜,只是持有了五個月。煩惱於找尋替代品。

第三季講左,今次係最後一次寫季結,以後看看用甚麼方法和大家分享我亂嚟的買賣和不值一提的投資成績吧。

這個轉型後的半桶水基金玩左三年,公開的初衷係想俾大家知道可以利用基金的形式處理家庭或個人的資金,希望真係稍為啟發左小小人。

最後送上三年表現圖。


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

這是你的第一次到訪嗎?由這裡開始認識我們吧。

想最快睇到我的新文章,請以RSS feedEmail接收半桶水爸爸最新文章。

6 則留言:

  1. Mike兄成績其實真的不錯,GOF的看法我與你相同,我甚至已出清了。其實如果我們能力夠,懂得自行投資高息債、ETD並分散加槓桿,效果更好,根本不需這種高收益債券基金。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝風兄支持。真係要向風兄學習做買賣既決心,GOF同RW0U都走得決絕,我自己就太拖拉。

      揀CEF無非都係懶,可惜暫時效果一般

      刪除
  2. @HALFEMPTYPAPA 其實固定收益投資都唔預期大升,反而我幾有興趣你投資基金個倉有咩貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿壽你好,呢一刻我有以下這些股票

      投資
      2800
      2828
      VOO
      QQQ
      EWT
      3968
      0052
      0700
      1972
      0011
      1475

      固定收益
      TBC
      GOF
      PFL
      GGM
      DSL
      0778
      2778
      0808
      6823
      K2LU
      RW0U
      O5RU

      刪除
  3. Hi Mike ,

    Result幾好啦,長途賽嚟嘅。投資以外,天地眾生仲有好多嘢好玩。 組合增值都係paper gain ,對實質生活係有些少幫助, 反而幫你buy time , 可以做其他人冇時間做嘅嘢。 祝新年進步 ,家人身體健康❤

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝喜兄,祝新一年合家平安。

      你好耐無出文啦,幾時寫番兩篇?

      刪除