2019年10月2日 星期三

半桶水基金2019第三季季結

我們的兩隻基金在本季也錄得下跌。

金錢上損失了,但心靈上受到的傷害更大。2019年第三季,我要求自己永遠不要忘記這段期間在香港發生的事。

本次只簡單列出基金單位價格、資產分佈和期內的買賣紀錄。



  • 31/7 買入太古地產
  • 14/8 買入太古地產
  • 27/9 買入iShares MSCI Taiwan Index (EWT)



  • 11/7 買入Deutsche Bank Contingent Capital Trust V TR PFD SEC 8.05% (DKT)
  • 7/8 買入冠君產業信託

最後也預告一下,因為這些季結文章的參考價值實在太低,季結類文章將會在完成年結後結束。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

這是你的第一次到訪嗎?由這裡開始認識我們吧。

想最快睇到我的新文章,請以RSS feedEmail接收半桶水爸爸最新文章。

11 則留言:

  1. 參考價值不低呀。
    不過我自己也覺得沒有甚麼出入的話,季結沒甚麼好寫,但Mike兄有出入呀,可以寫一下出入的考慮點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝風兄支持

      我想想怎樣會一個更有效率的方式來表達買賣背後的原因吧

      刪除
  2. 你好 想請教下半桶水爸爸點解會買入冠君 唔買其他REITS?
    睇好香港的寫字樓前景嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,其實我有唔少REIT,冠君只係其中一隻,增持的原因純粹係佢當時現價夠弱。

      今時今日好難話睇好,冠君既優點係資產質素高,復甦會比較快。如果要安全,民生類如置富會較穩陣。

      刪除
  3. 你好,想請教DKT過左call date後買入 唔怕佢好快就call?

    回覆刪除
  4. 半桶水爸爸你好, 我係啊壽,好開心你add 左我個blog , 其實由我上一年想改變組合打法後 一直都有追開你個blog , 亦非常感謝個blog 啟發左我好多。期待我地之後有更多交流

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,你個blog 內容很詳細,加油啊

      刪除