2017年12月29日 星期五

小童遊九州 (兒童景點加食住行使費)

在剛過去的一星期,一家四口去了九州玩七日,今次算得上係我哋兩公婆去左咁多年旅行最輕鬆休閒的一次,每日都只安排一兩個節目,大家都可以好舒服地享受今次旅程。


七日雖然唔短,我哋既活動範圍都主要在九州北部,以福岡為中心,最遠去了大分縣的湯布院和佐賀縣的大牟田。

先講有咩適合小朋友玩,之後再講下食住行既使費。

麵包超人博物館


這個不用多作介紹吧,相信大部份小朋友都會鍾意。阿哥一歲既時候去過橫濱和香川的麵包超人博物館,當時只係玩到小部份遊戲,而家四歲半就全部遊戲都玩到了。當全場九成以上的小朋友去哂睇表演的時候,佢就好醒咁樣選擇唔睇表演去玩遊戲,唔駛等任玩。阿妹就好似當年既阿哥,只係玩到部份遊戲同睇表演,都很滿足的樣子了。

麵包超人博物館

麵包超人博物館

海之中道海濱公園


我們睇少了這個公園,這裡可以玩足一整日,甚至兩日!我們今次只是玩了兒童樂園區,見到既已經有超長八爪魚滑梯(可惜維修中)、勁好玩的大型帳篷式彈床、一個較正常的遊樂場、一個歷奇形遊樂區域、一個室內遊戲區,唔排除仲有未見到既設施。呢個海之中道海濱公園內仲有水上世界(只限夏天開放)、動物園、花園廣場和露天劇場,有得租單車,聖誕節呢幾日夜晚仲有煙花睇。

 海之中道海濱公園

 海之中道海濱公園

 海之中道海濱公園

大濠公園/舞鶴公園


臨時安排在一個早上的景點,原本想去舞鶴公園,因為旅遊書介紹有超長滑梯和繩索陣。結果係途中被路經的大濠公園吸引,這裡有一個好靚又大的湖,好多人係度跑步和散步,在旁邊有一個兒童公園,因為有些設施都幾特別,所以我們在這都玩了一個多小時,之後便放棄了舞鶴公園。如果有機會,好想圍繞個湖跑一圈。

大濠公園

大濠公園

九州自然野生動物園


這動物園最大賣點便是可以好似非洲大草原咁,坐係鐵籠動物車入面餵動物,獅子老虎大笨象應有盡有,除此之外亦可以親身接觸小動物。不過都要開始諗下點樣灌輸俾小朋友知道,動物其實唔應該屬於動物園。

九州自然野生動物園

九州自然野生動物園

諏訪公園


在大牟田的這個公園,我們專程揸了一個半小時車到來,事後確定是值得的。終於係呢度玩到超長滑梯,點到點要滑足足一分鐘的長滑梯,以鐵輪滑動,屁股受難,但真係好玩。爬上滑梯都唔係行樓梯咁簡單,要行繩索和爬斜坡。另外亦有較低難度的俾年紀較輕的小朋友玩。我們玩了差不多兩小時。

諏訪公園

好了,和以住的童遊系列(首爾台北台中)唔同,今次我講多少少關於支出方面的事吧。

九州食住行使費


食方面,我們沒有刻意搵高級的餐廳,以我們這樣的家庭組合,最重要的是座位較濶大、環境衛生和有食物款式適合小朋友進食。我們通常是自備了食物給阿妹,另外我們再點三個人的份量。憑記憶和感覺,在九州的餐廳唔貴,大約一千日元一份定食吧。

住方面,老婆安排得很好,六晚住了三種類型的住宿。頭兩晚住了在博多站附近的東橫Inn,之後在湯布院住了一晚附設私家露天風呂的溫泉旅館(御宿仙壽),最後三晚則是在Airbnb訂的民宿,在博多站附近。六晚加埋大約六千港幣。

御宿仙壽

御宿仙壽

交通方面,頭兩天依靠地下鐵在福岡市內活動,地下鐵有一天票,大約坐三次便回本,遊客應該很容易達標。之後四天便是租車自駕,又係Toyota Rent A Car,用開都無特別諗其他。租左P2級別的車,官網例子是Ractis,現場被分派的是Tank,後座和車尾箱夠大便沒有問題。

Toyota Tent

租車三日又十一小時,加租用ETC和最高級別保險,連稅費用是35,127日元。入油用了5,039日元,唔好意思無睇行左幾多公里。

租車時被遊說購買九州高速公路通行証(Kyushu Expressway Pass, 簡稱KEP),可以任意使用大部份九州的高速公路,四天pass為5,500日元(另加620日元為銷售店的收費),最後總結為節省了大約一千日元,畢竟我們不是去了很遠的地方。另外KEP不包括的都市高速公路也使用了3,580日元。

最後講埋飛機票,HK Express三個座位加一個手抱嬰兒,連稅加行李費,成為港幣$12,836。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

這是你的第一次到訪嗎?由這裡開始認識我們吧。

想最快睇到我的新文章,請Like半桶水爸爸的Facebook專頁或以RSS feedEmail接收半桶水爸爸最新文章。

6 則留言:

  1. 有小朋友後,成個旅程就似為佢地而設,哈哈。
    日本依家凍唔凍咁呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,每日都要安排節目俾佢哋。就算大人去shopping都係買細路仔野為主。

      九州唔算好凍,我哋遇到最凍都係五度左右,無落雪。東北、北陸、北海道個邊就凍好多。

      刪除
  2. 我上星期都一家人去咗沖繩,都有好多設施公園適合小朋友。你的九洲之旅都好正,可以參考,多謝你咁詳細介紹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛客氣,都係希望大家參考下。

      日本D公園真係好玩。沖繩我未去過,應該唔駛著咁多衫啦。

      刪除