2015年4月9日 星期四

小童遊首爾

早幾日剛從首爾回來,首爾一向給人的印象以食買玩為主,好像並不太適合小朋友,今次特別分享下小朋友在首爾有咩好去處。

首爾兒童大公園。勁大,有動物園,有兒童遊樂場,有機動遊戲,有動物表演睇,入場免費,機動遊戲和睇表演要收費,有得租BB車,十分值得去,可以玩足大半日。

KBS電視台。免費參觀,好多野玩,可以扮新聞報導員,可以幫卡通片配音,可以扮拍攝音樂節目,有得睇電台配音道具,小朋友好鍾意,夠玩個幾兩個鐘。

汝矣島漢江公園。位處海邊的超大草地公園,細路仔可以不斷狂奔,直至無力。十分希望香港都有一個咁舒服既公園。

晨靜樹木園。賞花好地方,有得租借BB車。

小法國村。影相,跑上跑落,打下不同年代的足球機。

小貼士,去晨靜樹木園和小法國村最好坐ITX青春線列車,雖則一個鐘先得一班車,但比站站停又無劃位的地鐵舒服快捷。

5 則留言:

  1. 正喎~!! 我個小朋友只去過長隆動物園

    回覆刪除
    回覆
    1. 70後兄係咪因為兩公婆都係老板,比較難放假?

      刪除
  2. 唔講都唔知韓國有啱小朋友玩的地方,多謝分享。
    (我未去過韓國)

    回覆刪除