2017年1月6日 星期五

好老婆萬事足

今朝一早睇到七十後兄篇〈一生中最明智決定 金錢?愛情?自由?〉,實在精彩,我唔係度爆甚麼是七十後兄的一生最明智決定,建議大家自己去睇(仲有閃卡),不過我就忍唔住要回應一下娶個好老婆有幾咁重要。

娶個好老婆,有事時可以一齊商量,有問題時會信任你和支持你。最重要是讓你知道,身邊有個人可以讓你放下戒心,舒服地係埋一齊,唔駛理會外邊世界的風風雨雨。

以上既野,我曾經真心以為係必然,原來事實唔係


試過有一次係街等外賣,身邊有個三人家庭,老婆同個女就好似食左屎咁既樣,無論個男人講咩,兩位女士都係黑口黑面咁回應一句,冷言冷語,掘雷槌,無尾音,總知就係擺到明唔想同你講野既模樣。如果呢個家庭平時都係咁樣,我真係唔知個男人點過(其實我覺得呢種屋企無地位既男人先最容易有外遇,俾錢買個種)。

可能你會覺得這些是極端例子,可能啦,不過我真係覺得愈來愈多,係街上面和車上面都見唔少。呢種相處方式,其實係受罪,男女雙方都係。


曾經睇過一本書,叫做《日本貴婦都在做,讓老公變有錢的64個習慣》(讀後感有此),當中有一點是指妻子在婚後甚至產子後都應該保持可愛。當時我覺得可能日本文化比較男尊女卑才會有這種諗法,所以對這點不以為然,後來卻愈來愈認同。我認同的並不是那種低能的扮可愛,而是一種開放的心態,對另一半保持興趣,開開心心地面對大家,我諗無人鍾意返到屋企對住個黑口黑面的另一半掛。

可愛,自然有人愛


當然係人都會有遇上不如意事情的時候,每個月亦都有唔方便個幾日,無可能要求日日都笑面迎人,但總唔好一日到黑都死老豆咁既樣,真係睇見都無心機。

其實我唔係針對女士,男士都係一樣。成日都黑口黑面對住老婆,老婆有心事都唔會同你講,最後佢搵第個傾,傾到唔知去左邊度,你唔好怪佢。

講下我自己,老婆一向都自稱唔係可愛型,佢會笑住咁話〝唔駛旨意我扮可愛〞,不過我認為有D野係唔駛扮既,哈哈哈。基本上有咩事我地都會商量,好多時佢亦都好支持我,我相信佢應該唔係盲目支持既,因為佢知道我係傻既。

等我都放下閃先,七年前既相。



---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

如果想最快睇到我的新文章,請Like半桶水爸爸的Facebook專頁或以RSS feedEmail接收半桶水爸爸最新文章。

29 則留言:

  1. 回覆
    1. click入去放大睇,郎都有貎架,才貎雙全先啱。:)

      刪除
    2. 多謝兩位

      張相七年幾前架啦,而家老了,歲月不饒人,仲要經歷左湊兩次細路

      刪除
    3. Yes絶對係朗才女貌👍

      咁經歷過生活洗禮既夫婦,又係另外一種美來的。成世靚得嚟但膠面的,只會嚇親人XD

      刪除
    4. 攝影效果...雖然當年未有美圖秀秀,但專業攝影師的執相能力好強...

      創業容易守業難,一對夫婦能夠一起走過幾十年確係唔容易

      刪除
  2. 強烈建議各位CLICK 入去再放大睇~~~

    回覆刪除
  3. 咁大膽放埋真人相,閃爆我個mon la

    回覆刪除
  4. 似乎大家都只將注意力放係張相度,早知唔打咁大段文字啦

    回覆刪除
  5. Mike兄 , 能找到同心的妻子 确是感恩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係超好彩,不過都要雙方把握和珍惜

      刪除
  6. Mike兄 , 能找到同心的妻子 确是感恩。

    回覆刪除
  7. 本來想專注文字,但幅相實在太閃。

    婚姻係要維持,要好好地對待另一半

    回覆刪除
    回覆
    1. 放多兩次就無咁閃

      要維持真係唔容易,相敬如賓唔係講咁易

      刪除
    2. //放多兩次就無咁閃//

      今次係第1次,即係仲會放閃,期待中!

      刪除
    3. 下次放全家,不過係日常生活照,無咁閃啦

      刪除
    4. 或者可以學70兄叫埋另一半一齊寫,變半桶水家庭。

      刪除
    5. 如果我老婆真係寫,可以寫下點樣一個人點樣對付一個幫倒忙的老公和兩隻化骨龍,應該比我受歡迎好多

      可惜佢無咩寫作興趣,同埋實在太忙

      刪除
  8. MIKE兄找個身邊人又可共富貴又可共患難、不止緣更是福

    回覆刪除
    回覆
    1. BY THE WAY, 結婚相是拍萬宜水庫? 背景很有霸氣呢~~~~哈哈

      刪除
    2. 真係得來不易

      係大潭水塘,平時無水,係之前個日落大雨先有咁強勁既效果

      刪除
  9. 張婚紗相同兩公婆嘅相處都好閃啊 !

    Teddy

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Teddy兄,婚紗相理應係閃既

      兩公婆相處就總有甜酸苦辣,有細路之後仲更加同二人世界完全唔同,大家都要經常互相體諒

      刪除
  10. 回覆
    1. 張相好舊啦,哈哈,而家仔女先係主角

      刪除