2015年12月20日 星期日

自己剪頭髮?

自問都係一個幾貪靚既人,平日也會留意一下時尚方面的資訊,一個平日追開的外國男士網站近日出了一篇文章講自己剪髮的好處,十分認同,和大家分享一下。

這網站除了服飾外亦有很多文章講到成功之道(部份男女通用,但以男士為主要對象),例如如何改善談吐和分配時間等,自己剪髮的其中一個甚至是最重要的優點便是和時間有關。

經常有人話時間就是金錢,事實上金錢買不到時間,我認為時間是人最重要的財富。

平常出外剪髮,最標準的步驟是等待、洗頭、剪髮、洗頭和吹頭,起碼大半小時,新興(或傳統)的淨剪免卻了洗頭吹頭,但還是需要等待,十分鐘剪髮通常需要雙倍時間,還有需要配合髮型屋的營業時間,似乎市面上亦未有廿四小時營業的髮型屋。

自己剪髮方便快捷,不用依賴他人,自由度極高!

早前睇富蘭克林的自傳,他亦提到類似的建議,他說給一個男人一把剃鬚刀及教曉他如何自己剃鬚,等如為他的人生取回了很多有用的時間(那個年代剃鬚刀應該並不普及)。

再早前睇無記的一個電視節目,訪問出名時間管理極好的天王劉德華,當中提到他他已經自己剪髮和為自己髮型造型多年,方便省時。

講下自己,我從小討厭剪髮,總是為了剪髮很煩擾。我很喜歡近年的快速剪髮,簡單的要求大多可以完成,快靚正。但更妙的是最近我找到一位私家髮型師,那就是我的太太,因為我的髮型實在十分簡單,而她的手藝又極之令人放心,在家中隨便一個晚上也可剪髮。當然,我也希望練成自己剪髮的功夫,那麼便更方便和不用拜託太太了。

15 則留言:

  1. 塘人自己剃光, 因為本身有玩開Secret Shopper, 錢就無慳到, 不過慳左去剪髮既時間同油錢:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 塘人兄真係堅,連sercet shopper都撈埋

      刪除
  2. 我好貪靚,有時都會自己剪幾下,不過後面剪唔到呢

    回覆刪除
  3. 我好貪靚,有時都會自己剪幾下,不過後面剪唔到呢

    回覆刪除
  4. 我幫老公剪後面的頭髮剪咗幾十年, 前面佢自己剪, 叫佢去理髮舖都唔肯 !

    回覆刪除
  5. 我自己剪左兩年幾鳥,.,.

    回覆刪除
  6. 係啦, 兩舊水剪個頭...
    可惜我唔會自己剪, 老婆只係剪過(剷過) 貓毛

    回覆刪除
    回覆
    1. 七十後兄,如果個髮型簡單,出去剪真係幾浪費時間和金錢。可以試下自己剪呀,網上好多片教點樣自己剪。

      刪除
  7. 勁呀! 又慳一筆!

    我自己就搵D平Salon剪,一百蚊左右,見D friend 兩三百剪個髮真係戳佢哋肉赤

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能人地要求比較高或者鍾意同髮型師吹水呢

      刪除
    2. 髮型師吹水, 好多人剪慣左就繼續用番果個~~~

      刪除
    3. 係呀,指定要邊個髮型師好似好威咁

      刪除