2015年8月30日 星期日

超微樓

今日落雨無去街,早上看了有線電視《樓盤傳真》的重播。我是這節目的間歇性粉絲,基本上記得又有空都會睇,幾位主持對樓市的分析和意見均值得參考,難得一點是他們很多時也持和市場相反的理論。

以今集為例,近半年市場上出現了很多熱賣的超微新盤(即是那些實用二百呎以內,一個人住都有難度的單位),幾位主持論流質疑這些單位的前景。他們提出了當樓市向下時,這些單位的需求將會減少得最快,價錢亦有可能比其他單位跌得更快更多,建議買樓客應三思。在一個地產節目聽到這些和地產商立場相反的意見,確實難得。

其實這些也不是甚麼新意見,我也經常告訴身邊未買樓的同事朋友,無論如何都唔好買那些超微盤,市況一轉差就無人想要,單身又必須獨居的人有很多更平或更貴的選擇。

學好多前輩咁講,而家買唔到樓,唔代表將來買唔到。自己做好準備,一方面增加彈藥,另一方面增加樓市知識。計算好自己負擔能力,得閒發下白日夢,諗定樓市下跌時的應對方案,當市場轉回買家主導,那時便是你的世界。

8 則留言:

  1. 買樓既野都只不過係首期同供款而已, 搞掂呢兩樣野既話價錢係咩都唔重要

    回覆刪除
    回覆
    1. 塘人兄經驗十足,計清楚呢兩粒數確係重要,可惜好多人一味話跟不上樓市,就放棄哂咩都唔做,好慘係錯手買左這些怪盤。

      刪除
  2. 觀察入微,你會比人醒覺更多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸好早幾年上左車,而家少左壓力

      刪除
  3. 講得好啱。Mike兄最近有冇留意一層劏出36間單位的那個新盤?直頭離晒譜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難留意唔到,將來可能要雙連單位打通賣

      刪除
  4. 現時發展商傾向供應這些超微樓,正常size的樓將來更加供不應求...

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,這亦是它們的樓價能夠企穩原因之一

      刪除