2016年11月29日 星期二

射倉慳存倉費兼賺優惠和享高息存款

上次提到離開舊公司要買醫療保險,其實舊公司的福利實在太多太好,但一切已成過去,好多野都要自己諗下點去填補,詳情可參考離職福利補完計劃的文章

舊公司其中一樣福利就係免除一些股票投資的雜費,小數怕長計,有得慳就慳。另外因為舊公司係一間銀行,在其他銀行或證券行開投資户口要申請許可證,所以一直都怕煩無試過其他地方的投資户口,現在有機會便立即試下外面的世界,今篇文章便講下我射倉慳錢賺優惠的經過。

某美資銀行

慳返存倉費夠買蛋糕


舊公司提供員工免存倉費和免代收股息手續費的福利,正常收費是每月存倉費廿五蚊和股息金額的0.5%。其實數目唔大,但一向唔駛俾就真係唔想俾。存倉費一年要三百蚊,加多少少夠係帝苑酒店買個生日蛋糕俾自己,有得慳點解唔慳?

近年不少銀行都積極搶客,某美資銀行不單免存倉費和免股票存入費,更提供股票存入回贈,存入的股票市值愈大,回贈的金額便愈多。另外銀行亦根據存入股票的市值,提供一個兩個月有效的年利率三厘儲蓄户口,比現時按揭掛鈎存款的利率高一厘有多。

射倉三部曲


講番射倉過程,第一件事便是在該美資銀行開立股票户口,全部網上搞掂。但估唔到我竟然會遇上系統故障,搞到要申請兩次,最後兩個多星期才順利開户。

第二件事便是通知現在的銀行,告知他們我的轉倉要求和對家銀行的資料(CCASS號碼、銀行名稱和户口號碼),這需要親身落分行搞,職員填表然後我核對資料簽名。唔計排隊等候時間,需時大約20分鐘。收費方面,每手股票收費五蚊雞,最低收費每隻三十蚊。以我自己為例,手上七隻股票加埋有八十手,當中有兩隻唔夠六手要俾最低收費,便總共需要$420。基本上回贈只夠剛好抵銷這支出,但幸好還有那兩個月三厘存款户口。

第三個步驟是在新的存倉銀行登記,這間銀行提供網上辦理提取及存入股票,操作甚簡單,同樣地只需填入對家銀行的資料及股票數量便可以,稍嫌奇怪是每次最多加三隻股票,我有七隻股票便需按三次。

結果等了三個工作天(星期五上午在舊銀行做,星期二晚上在新銀行見到),便在新銀行看見那些股票,大功告成,那些回贈和存款利息便要一段時間後才會收到。

大家有無試過射倉賺這些濕碎錢?有無特別經驗分享?


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

如果想最快睇到我的新文章,請Like半桶水爸爸的Facebook專頁或以RSS feedEmail接收半桶水爸爸最新文章。

10 則留言:

  1. 你好我有意由A銀行轉到另一銀行存股,請問你指該美資銀行是否SCB?

    回覆刪除
  2. 哈哈哈, 我講收費你講步驟!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你之前都有一篇講射倉,我做之前都有參考到

      刪除
  3. 美帝銀行完勝你舊公司喇! 人地個 online banking 真係好正! 唔太複雜但係足夠做到日常要做嘅嘢 (尤其我要remit帝幣去IB, 真係幾分鐘搞掂).

    美帝銀行係美股股息收費太貴而已.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無謂評論舊公司啦

      花旗個網真係用過就覺得正,好方便

      花旗美股咩都貴,買賣手續費仲貴過我舊公司,所以今次我無轉美股,得閒去IB開户再轉

      刪除
    2. 美帝銀行港股 commission 無 min charge, buy side 又可以全免佣(只要有出糧戶口或 standing instruction 存款都得!)

      刪除
    3. 係呀,港股用佢真係一流

      刪除