2017年6月30日 星期五

To be with you

半桶水點樣擔起一頭家?

咪就係靠強勁既另一半以一桶半,甚至兩三桶水既力量包底。

一個咁好既女子,遇到當然要捉住唔放。在拍拖早年,我已經利用一隻純銀的手鐲將佢緊緊箍住。直到後來阿仔出左世,老婆經常需要抱小朋友,那隻堅硬的手鐲令到老婆和阿仔都痛,所以便沒有再帶。

這幾年也在有意無意間找尋替代品,早前在網上看到某皮革用品店的廣告,看見那些皮革手鐲也甚為吸引,仲要唔貴,便買了一對情侶款,索性互相箍住對方。


手鐲以意大利頭層植鞣革制成,配以手工縫制拉線、打磨及修邊,內外仲可以刻字。

刻咩字都係一個難題,最先諗到而最後亦選用了的是樂隊Mr. Big名曲"To be with you"這歌名,老土的文盲!


內部則刻了我們一家四口的英文名,細心的老婆當初刻意替阿女選了E字頭的英文名,這樣我們四人的英文名字排在一起時使是一個T.E.A.M.字,我便以這次序把我們的名字印了在這手鐲的內部。

一個甚為巨大的包裝盒,內含一樽小型皮革清潔膏和一粒海棉,還有一對印字的模具。那個模具都幾特別,唔知有無自用既機會。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

如果想最快睇到我的新文章,請Like半桶水爸爸的Facebook專頁或以RSS feedEmail接收半桶水爸爸最新文章。

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 幾個世紀先有一份禮物仔,好難得架

      刪除
  2. 師兄,你就好,我太座只想佢唔使做

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老婆而家湊兩個細路,辛苦過番工好多架

      刪除
  3. Mike兄兩公婆真係恩愛,羨煞旁人,閃到我睜不開眼,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一見到“睜不開眼”就諗起Rubberband首“睜開眼”...

      好老婆真係要用力捉緊架

      刪除
  4. Mike兄和你太太真係好恩愛👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過可惜而家我哋每日見面對話的時間愈來愈少了,我早出晚歸,佢又俾兩個細路長期霸佔

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,全力湊仔女,忙到不似人型,XD

      刪除
  6. 支持MIKE 兄繼續放閃.
    金錢以外, 仲有有好多野值得去爭取.
    可以比達唔到0既人羨慕下, 又可以比未達到0既人追尋下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好平架咋,買個手袋都貴幾倍,不過我覺得呢D講心意,好難得我今次有,哈哈哈

      刪除