2017年2月13日 星期一

一個好消息和一個壞消息

好消息是我找到工作了。

壞消息是假期結束了,Orz!

由十一月離職至現在差不多三個月,這個假期比一般的學生暑假更長。這段日子想了很多不同事情,亦做了很多事情,但依然有不少希望做到的項目並未完成。無論點都好,縱使有兩個月缺少了工作收入,但我還是認為是賺了,更是賺了很多。

阿仔第一次釣魚
阿仔第一次釣魚

在離開舊公司前的數星期,我便在Google Keep建立了一條清單,記錄低有咩事項想係失業期間完成或建立一個長期習慣。隨著重新找到工作,現在稍為總結一下當中較特別的幾項。

陪老婆、陪阿仔、湊阿女


我成日都話其實我需要家人多過家人需要我,難得有一段時間可以做全職老公全職爸爸,當然希望做好一點。

老婆生完無耐,生理和心理上都需要時間復原。其實話就話陪老婆,老老實實,我撞少兩次板已經算幫忙。陪阿仔就睇舊文吧,學R兄咁講,教仔既野我都係慢慢學啦。湊阿女算係咁啦,會懷念照顧初生嬰兒的時光,但不希望再試,哈哈哈。

建立資產配置


參考舊文半桶水資產配置,正在一步一步建倉。因為新公司的一些褔利,可能會改變部份配置比例,遲下再講。

建立做運動習慣


失敗。這段期間有做運動,行了四次山和跑了一次步,但完全無法建立一個有規律的日常做運動模式。不過每晚也會抱著阿女係屋企行來行去。

設置小朋友房


失敗。家中有一書房/雜物房,一直計劃將它變成小朋友房俾兩兄妹訓,可惜尚未成事,但總算進行了一些前期準備工作。另外亦更換了已經有七年歷史的梳化。

拜山


在拜山習慣方面,我的家族並不像一般香港人,我們並不是清明重陽去拜山,我們是得閒就去,所以細個嗰陣去得好密,我的父母現在也是去得很密的,幾星期便會去一次。而我自己已經幾年無去,總算係上星期完成了這件事,算是和先人見下面吧。

學習


計劃了學習Python、寫app和製作infographic,全部失敗。反而學了jQuery和node.js,詳情留待另一篇講搵工的文章再講。另外也開始了儲PDU去續PMP。

返十年工放一個長假真係好爽,期待將來還有這些機會。到時仔女大個少少,或者我們兩公婆可以去一次超長旅行。


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

多謝支持睇到尾,有任何意見或感想都歡迎寫低留言,你的留言是對作者的最大支持。

如果想最快睇到我的新文章,請Like半桶水爸爸的Facebook專頁或以RSS feedEmail接收半桶水爸爸最新文章。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 則留言:

  1. 恭喜恭喜。
    返工最大的好處係有一張非常好用、不用白不用的糧單。(見魔術師文)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝池兄。
      糧單真係有用,睇完魔兄篇文章先知自制糧單都幾多功夫。

      刪除
  2. 恭喜Mike兄開工大吉!親子時間永遠都唔夠咁,要好好珍惜呢👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Cherry姐,係啦,永遠唔夠,好想可以一日到黑都陪伴著佢哋,哈哈哈

      刪除
  3. 恭喜!~~~
    久唔久放下假, 又睇下日子如何運用, 有助他日唔做唔駛咁悶.
    否則, 第時你我財自, 只能互相留言渡日. (講笑)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝70後兄。無錯,要預習下日子點樣過。到時可以多些見面吹水啦。

      刪除
  4. 過一過冷河再忙過! 正~ Infographic 我都有興趣,但仲未搵到個啱用既software,可以參考下呢個blog

    http://blog.infographics.tw/

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝醉心兄介紹,infographic在表達資訊方面的確唔錯,有些人甚至用它整CV,幾搶眼

      刪除
  5. 唔駛幾耐財自之後,每年放3個月假,目標通通可以完成。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁咪好似七十後兄咁,諗起都正

      刪除
  6. 恭喜搵到新工作,,
    祝工作順利,,又有好的環境同同事,,
    作為一家之主我地都要比別人更努力,,
    也要努力做好爸爸同老公,,
    這不簡單,,所以財務自由更讓他們有更大的保障,,
    努力,,互勉之...
    cleverpeople...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝clever兄,一起加油努力,唔簡單都可以做到!!

      刪除
  7. 手把青苗插滿田
    低頭便見水中天
    六根清淨方為道
    退步原來是向前

    投資和工作有時和农夫耕耘一样, 稍稍退後,行得更遠更闊。爸爸們加油,祝福家人安康,新工作順利☺

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝喜爸爸。

      第一次讀到布袋和尚這首詩,有意思!

      你講得很好,不斷低頭向前衝,有時反而不及停下來看清大局。

      刪除