2015年8月21日 星期五

起伏

孩子上學兩星期,他的情緒變得很反覆,總是嚷著不喜歡上學,放學回家也沒精打采,我們很擔心,也很心痛。現在只能密切注意,看看怎樣和學校配合,期望情況可以逐步改善。

股市近月下跌了很多,縱然身家大縮水,也買入了不少股票。根據懶人投資法,本週亦加碼了盈富。

早前買賣AH差價後有一筆人仔,食過番尋味,港元又無息,便一直閒置等待下次錯價機會,結果上星期便無奈地失去了數個巴仙。

幸運的事情是空談了多時的加按終於落實,彈藥剛到手,拖拖拉拉反而遇著大跌市,妙。

13 則留言:

  1. 無他,可能係新同學,新老師,更可能係之前暗戀的女同學調咗班:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的兒子才兩歲多,現在剛開始上學,對他而言,學校的所以人和物也是新的,應該未有暗戀對象。

      刪除
  2. 要營造一個返學=開心的氣氛, 初初返學可能會受到其他同學影響, 會人喊佢又喊, 盡量頭一個月陪佢返放學, 唔會俾佢覺得返學=唔要佢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,佢比較唔捨得同我們分離。太太係全職媽媽,已經日日都陪佢返放學了。我們也會和他說返學的樂趣,希望佢逐步習慣啦。

      刪除
  3. 宜家D小朋友心理質素有D真係好弱, 切記唔好過份溺愛呀, 溫室下的成長對佢地沒有好處。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咚,明白,要做一個會收放的家長真的不容易。

      刪除
  4. 咁細個唔識講因咩事唔開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好識表達自己,好清楚咁同老師和我們講佢番學見唔到媽媽,好掛住媽媽。

      談入第五個星期,依然講唔想番學,但哭鬧少了很多,回家後亦肯主動講學校情況,我們已經覺得很好了。

      刪除