2014年9月10日 星期三

半桶水爸爸護兒不力

半桶水爸爸自小在街頭長大,自問惡人傻人都見得多。今次同仔仔係玩具店遇上一名頑童,竟然搞到保護唔到仔仔,諗番轉頭真係無鬼用。

話說在剛過去的星期六,我地一家三口去了行玩具店(好大間,玩具放哂出來任玩果間)。其實我地經常都去這玩具店,俾仔仔行下玩下咩都搞下,放下電,佢又唔會扭計要買玩具。

當日玩具店放了兩塊白板及一些磁石字母,兩塊白板打對面放,各有一堆磁石字母,河水不犯井水。仔仔在一邊玩緊,另一邊有個哥哥仔玩緊。那個哥哥仔大約五歲,還有一個弟弟,爸爸媽媽和他們來的。

那個哥哥仔對他的白板及字母十分緊張,任何小朋友行經他的位置,他也會舉起手去格擋,即使人家根本對他沒有任何興趣。

無耐之後,仔仔玩到無咩興趣,起身走人,但係仲揸住一個字母磁石,半桶水爸爸諗住等佢唔覺意就拎番放回原位。點知果個哥哥仔都見到,縱使我地已經行過左幾行,果位字母原本亦唔屬於佢果邊,佢都要跑住咁走埋我地度話要攞番。

太太見到佢來勢洶洶,立即出聲提醒站在兒子身旁的半桶水爸爸小心。半桶水爸爸立即同果位哥哥仔講,那塊磁石並不是屬於佢玩緊個塊板。但說是遲那時快,他已經從仔仔手中搶走字母磁石,可憐的仔仔都唔知發生左咩事!

事後回想,半桶水爸爸實在是做錯左。果位哥哥仔明顯係有問題,佢父母又唔多理佢,由一開始我就一心只想盡快擺脫佢,不要和他多作交涉。加上半桶水爸爸一向崇尚自由成長,很多時都盡量讓仔仔自己接觸事物。但今次真的沒有好好咁保護仔仔,其實如果覺都個哥哥仔有問題,就應該保護好仔仔。畢竟仔仔歲半都未夠,點可能知道要小心咩人。

今次真係上左寶貴既一課,幸好仔仔咩事都無。

4 則留言:

  1. 最後都無大損傷,又不用太自責呢。讓孩子自己摸索這個世界是好事,當然遇到太危險的人和事還是要保護的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當係一個教訓啦,自己做爸爸經驗尚淺,好多野都未收放得宜,重揾緊一把尺。

      刪除
  2. 我以前在教育中心工作,見過不少霸道的小朋友。例如他們看到前方有人擋住他們的去路,他們會直接把他們推開;而那些知道身後有人要經過的小朋友,也不會主動讓開,結果就出現了很多的摩擦。

    這並不是個別例子,而是十個小朋友,有九個都是這樣子。就連簡單的「唔該借借」,當時我也花了不少心神去教他們。

    我不是為人父母,但看到周圍的小朋友都只顧自己而毫不禮讓,都忍不住出聲教導。
    那時我和不少家長談過,知道不少小朋友的雙親都要工作,老一輩對小朋友千依百順,工人姐姐又不會教他們這些禮儀,因此造就不少霸童。我也深深感受到身教對小朋友的重要性。

    等到你的小朋友長大了一點,你可以把這件事告訴他,再慢慢教導他待人處事的態度。畢竟對小朋友來說,這不是一兩日就能學會的事,愈早學愈好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雲地你的留言剛才被當成spam,真的不好意思。

      多謝你的分享。

      我也認為錯不在小朋友,家庭及週邊環境才是問題根源。家長真的需要從小以身作則去教導小朋友。

      刪除